Yksityisille / Asiakaspalvelu / Hinnastot ja ohjeet / Usein kysytyt kysymykset / UKK Asiakaspalvelu

Usein kysytyt kysymykset Asiakaspalvelusta

Tälle sivulle olemme koonneet asiakkaidemme esittämiä BLC:n asiakaspalveluun liittyviä kysymyksiä. Mikäli et löydä täältä vastausta juuri sinun kysymykseesi, otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme tai jätä palautteesi meille tämän sivun alareunasta löytyvällä lomakkeella.

Kuinka voin tehdä muutoksia nykyisiin sopimuksiini tai tilata uusia palveluita?
Voit tehdä sen joko puhelimitse (015) 577 5310, sähköpostitse asiakaspalvelu@blc.fi tai tulemalla paikan päälle.

Miten ilmoitan osoitteenmuutoksesta?
Voit tehdä muuttoilmoituksen asiakaspalveluumme niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Varmistamme, että palvelusi saadaan siirrettyä uuteen osoitteeseesi.

Mistä löydät asiakasnumeroni ja sopimusnumeroni?
Löydät sekä asiakasnumerosi että sopimusnumerosi laskustasi. Molemmat sijaitsevat laskulomakkeen oikeassa yläreunassa.

Miten saan tietää, saako rakenteilla olevaan omakotitalooni kuitupalvelun?
Kysy kuituverkon saatavuudesta Asiakaspalvelustamme, puhelimitse (015) 577 5310, sähköpostitse asiakaspalvelu@blc.fi tai tulemalla paikan päälle.

Kuinka saan selville, mitä laajakaistavaihtoehtoja kotiini saa?
Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse. Osoitteesi perusteella tarkistamme vaihtoehdot, jotka mahdollistavat laajakaistan kotiisi.

Mitkä ovat kiinteän laajakaistan ja mobiililaajakaistan erot?
Mobiililaajakaistassa vasteaika (vasteajalla tarkoitetaan aikaa, kauanko käyttäjän toimenpiteestä esim. kuluu aikaa siihen, ennen kuin palvelu on ladannut uuden sivun) on tavallisesti kiinteää laajakaistayhteyttä suurempi. Täten yhteys ei sovellu esimerkiksi nettipelaamiseen tai Skype puheluihin. Nopeudet vaihtelevat tukiaseman kuormituksen ja kuuluvuuden mukaan. Kiinteä laajakaistayhteys soveltuu mobiililaajakaistaa paremmin nettipelaamiseen, suurien tiedostojen lataukseen, suoratoistopalveluihin ja tiedostojen lähettämiseen.

Minulla on laajakaista kauttanne, kuinka pääsen tutustumaan sopimusehtoihinne ja palvelukuvauksiin?
Palveluidemme sopimusehdot ja palvelukuvaukset olemme koonneet osoitteeseen www.blc.fi/yksityisille/asiakaspalvelu/hinnastot/. Jos sinulla tulee kysyttävää näihin liittyen, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kuinka voin lisätä uuden numeroni puhelinluetteloon ja poistaa entiset tiedot samalla?
Puhelinluetteloa koskevissa asioissa tulisi ottaa yhteyttä Fonectaan joko Puhelimitse 020 692 999 tai sähköpostitse asiaskaspalvelu@fonecta.com

Mistä saan tietää uusimmat tarjouksenne?
Löydät tiedot uusimmista tarjouksistamme verkkosivuiltamme www.blc.fi/yksityisille. Saat ne tietoosi myös olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme tai käymällä BLC Centerissä.

Kuinka saan tilattua maksullisia televisiokanavia?
Kauttamme saat tilattua kaapelitalouteesi maksullisia lisäkanavia ja kanavapaketteja hankkimalla TV-kortin (2,90€/kk) BLC Centeristä tai asiakapalvelustamme. Maksukanavararjontaan voit tutustu verkkosivuillamme osoitteessa www.blc.fi/yksityisille/netti/maksukanavapaketit/.