Yksityisille / Asiakaspalvelu / Hinnastot ja ohjeet / Usein kysytyt kysymykset / UKK Laskutus

Usein kysytyt kysymykset Laskutuksesta

Tälle sivulle olemme koonneet asiakkaidemme esittämiä BLC:n laskutukseen liittyviä kysymyksiä. Mikäli et löydä täältä vastausta juuri sinun kysymykseesi, otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme tai jätä palautteesi meille tämän sivun alareunasta löytyvällä lomakkeella

Minkä pituinen on BLC:n laskutusjakso?
Laskutusjaksomme on pääsääntöisesti kaksi (2) kuukautta. Palvelusta riippuen laskutusjakso voi kuitenkin vaihdella yhdestä (1) kuuteen (6kk) kuukauteen. Laskussanne näkyy päivämääräväli, jonka ajalta ko. palvelut ovat laskutettu.

Miten saan maksuaikaa laskulleni?
Ottamalla yhteyttä laskutukseemme puhelimitse (015) 577 5330. Voit neuvotella maksujärjestelyistä tilanteesi mukaan.

Kuinka saan laskut suoraan verkkopankkiin?
Voit tehdä e-laskusopimuksen oman verkkopankkisi kautta. Näin saat suoraan laskut jatkossa omaan verkkopankkiisi ja vältyt paperiversioilta.

Olen pidemmän ajanjakson poissa kaupungista, kuinka saan laskutuksen keskeytettyä kyseiseksi ajaksi palveluistani?
Riippuen käytössä olevasta palvelustasi, tarkastamme onko tilapäinen sulkeminen mahdollista. Esimerkiksi laajakaistan tai lankaliittymän ollessa kyseessä, tilapäinen sulkeminen onnistuu. Kyseessä on maksullinen toimenpide. Asian voit hoitaa joko puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalveluumme.