Case

Barona

”Perinteisellä mallilla laskettuna, yksi IT-henkilö sataa työntekijää kohti, tarkoittaisi meillä 3–4 omaa IT-työntekijää ja yhtä manageritason ihmistä palkkakuluineen ja koulutuksineen, eikä silloinkaan aina selvittäisi kaikista tilanteista. Säästömme on ainakin 200 000 euron luokkaa.”

Yrityksille / IT / Infra / Infran ylläpitopalvelu

Infran ylläpitopalvelu

Palvelinten ja toimistoverkon kokonaisvaltainen hallinta alkaen 27 €/kk

Infran ylläpitopalveluissa huolehdimme puolestanne kaikista palvelinten ja/tai toimistoverkon valvontaan, hallintaan, tietoturvaan ja analytiikkaan liittyvistä toimenpiteistä.

Infran ylläpitopalvelut vastaavat palvelinten ja toimistoverkon hallinnasta ja ylläpidosta kolmessa kokonaisuudessa:

S

Sisältää valvontatyökalut
käyttöösi.

Palvelin 9 €/kk
Kytkin 9 €/kk
Palomuuri/reititin 9 €/kk

M

Sisältää valvonnan ja
ylläpidon palveluna.

Palvelin 79 €/kk
Kytkin 29 €/kk
Palomuuri/reititin 99 €/kk

XL

Sisältää valvonnan ja ylläpidon sekä tietoturvaseulonnan palveluna.

Palvelin 99 €/kk
Kytkin 49 €/kk
Palomuuri/reititin 119 €/kk

Hinnat alk.


Mitä infran ylläpitopalvelu sisältää?

Infran ylläpitopalvelun ansiosta sinun ei tarvitse huolehtia palvelinten tai toimistoverkon ylläpidosta tai valvonnasta, vaan me teemme sen puolestasi. Seuraamme ja hallitsemme myös tietoturvariskejä, joten voit huoletta luottaa laitteidesi tietoturvallisuuteen. Palvelun ansiosta käytössäsi on myös IT-ammattilaistemme tuki.

  

Valvonta ja ylläpito

  • Palvelin- ja verkkolaitevalvonta ympäri vuorokauden
  • Modernit valvontatyökalut
  • Päivitysten hallinta
  • Hälytystilanteiden ohjaus tarvittaessa asiakkaalle
  • Asiantuntijaresurssi käytössä palveluajalla
  • Palveluajan ulkopuolinen päivystys

Tietoturvaseulonta

  • Tietoturvariskien seuranta ja hallinta
  • Tietoturvahaavoittuvuuksien tarkistus, hallinta ja korjaus
  • Haavoittuvuuksien seulonta ulkoisesti ja sisäisesti

Tuki

  • Toimii palvelun piiriin kuuluvan IT:n ongelman ratkaisussa, päivitysten hallinnassa ja valvonnassa
  • Yhteydenotto puhelimitse, sähköpostilla tai pikaviestimien välityksellä
  • Tikettipohjainen palvelupyynnön käsittely, seuranta ja raportointi
  • Sovitun vasteajan mukainen palvelupyynnön käsittely


Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin oppaamme ottavat sinuun yhteyttä.