Case

Barona

”Perinteisellä mallilla laskettuna, yksi IT-henkilö sataa työntekijää kohti, tarkoittaisi meillä 3–4 omaa IT-työntekijää ja yhtä manageritason ihmistä palkkakuluineen ja koulutuksineen, eikä silloinkaan aina selvittäisi kaikista tilanteista. Säästömme on ainakin 200 000 euron luokkaa.”

Yrityksille / IT / IT-ulkoistus

IT-ulkoistus

Tuki- ja ylläpitopalvelumme sisältävät kaikki tarvittavat palvelut kaiken kokoisten IT-ympäristöjen ylläpitoon.

 

Tukipalvelut

Palvelun tarkoitus on auttaa ja opastaa asiakkaamme työntekijöitä kaikissa arjen esteissä ja ongelmissa liittyen IT-asioihin. Palvelu tuottaa asiakkaalle rajoittamattomasti puhelin- ja etätukea, ongelman- ja viankorjausta sekä konsultointi ja opastuspalvelua digitaalisessa ympäristössä.

  • Yksi yhteyspiste kaikkiin asiakkaan IT-asioihin
  • Monikanavainen tuki (puhelin, skype, portaali, email)
  • Toimivat ja monipuoliset etätuen työkalut
  • Kattava lähitukipalvelu
  • ITIL-pohjaiset toimintamallit

Työaseman ylläpitopalvelut

Työaseman ylläpitopalvelut tarjoavat asiakkaalle vakioidun työasemaympäristön, joka pitää huolen asiakkaan sovellus- ja laiteomaisuudesta. Vakioitu laite- ja sovellusympäristön myötä työntekijöiden laitteiden käyttöönotto on entistäkin helpompaa ja tarvittavat sovellukset ovat aina saatavilla vaivatta ja varmasti.

  • F-secure virusturva
  • Automaattiset ohjelmistopäivitykset (Microsoft, Adobe, Java yms.)
  • Laite- ja lisenssihallinta
  • Self-service portaali

Sovellustuki

Palvelun avulla poistamme asiakkaalta eri sovelluksien käyttämiä esteitä ja tuemme asiakasta tehokkaammilla ja tuottavammilla työtavoilla. Sovellustuki huolehtii lisäksi asiakkaan sovelluksiin annettavasta asianmukaisesta käyttökoulutuksesta.

  • Käyttäjän virtuaalikoulutukset
  • Sovelluksen dokumentointi ja pikaohjeistuksen tuottaminen
  • Pääkäyttäjä

Valvontapalvelut

Asiantuntijamme takaavat mahdollisimman korkean saatavuuden asiakkaan IT-järjestelmille. Lisäksi käsittelemme ja ratkaisemme laajoja häiriötilanteita asiakkaan IT-infrastruktuurissa. Valvonnan tarkoitus on varmistaa asiakkaan palveluiden saatavuus niin proaktiivisesti kuin reaktiivisesti.

  • Palvelin- ja verkkolaitevalvonta
  • Tietokantavalvonta
  • Ennaltaehkäisevä ongelmien tunnistaminen ja selvittäminen
  • Reaktiivinen häiriöiden selvittäminen ja häiriötiedottaminen

Järjestelmähallinta

Järjestelmähallinnan tarkoitus on mahdollistaa asiakkaan It-infrastruktuurin ja liiketoiminnan tukipalveluiden jatkuvuus sekä jatkuva parantaminen. Palvelun takaavat ammattitaitoiset asiakaslähtöiset asiantuntijat. ITIL:iin pohjautuva muutoshallinta takaa turvalliset ja yllätyksettömät muutokset.

  • Palvelinhallinta
  • Verkkolaitehallinta
  • Jatkuva parantaminen
  • Päivitykset
  • Laajennettu tietoturva