Case

Fonecta

Kouluttajat olivat ihan huippuja! Pilvestä vauhtia -valmennus oli konkreettinen ja käytännönläheinen koulutus, joka vähensi henkilöstön pelkoa siirtyä Office 365:een.” 

Yrityksille / IT / Pilvi / Pilvisovellukset / Asiakkuudenhallinta

Asiakkuudenhallinta

Haluatko kehittää liiketoimintaasi omilla ehdoillasi?

Autamme sinua tietotyössä ja tarjoamme liiketoiminnan kehittämiseen tehokkaita työkaluja, jotta työnteko olisi sinulle mahdollisimman helppoa. Microsoft Dynamics 365 -asiakkuudenhallintajärjestelmät sisältävät älykkäitä CRM- ja ERP-liiketoimintasovelluksia tuoden sinulle valinnanvapautta. Aloita ottamalla käyttöön vain ne ominaisuudet, joita liiketoiminnassasi tarvitset ja joista on iloa asiakkaillesi. Voit sitten lisätä sovelluksia tarpeittesi mukaan. Dynamics 365 on ainoa pilviratkaisu, joka täyttää kaikki CRM- ja ERP-tarpeesi yhdessä paketissa. Sovelluksella hallinnoit liiketoimintasi kaikkia osa-alueita: myyntiä, asiakaspalvelua, työnohjausta, taloutta, kenttäpalveluita, projektipalveluiden automaatiota ja markkinointia. Dynamics 365 integroituu saumattomasti käyttämiisi työkaluihin ja tarjoaa digitaalista tietoa päätöksenteon tueksi. Paketointimme ansiosta asiakkuudenhallintajärjestelmän käyttöönotto on kustannustehokasta ja helppoa.

Myynti

Dynamics 365 for Sales tuo digitaalisen tiedon jokaiseen kauppaan niin, että pystyt ennustamaan asiakkaan tarpeet – ja vastaamaan niihin henkilökohtaisella huomiolla, joka rakentaa suhteita ja liikevaihtoa. Myyntisovelluksesta tulevat signaalit auttavat myyntihenkilöstöäsi arvioimaan asiakassuhteitaan paremmin, jolloin heillä on käytössään kaikki tarvittavat työkalut seuraavan askeleen ottamiseksi.

Asiakaspalvelu

Tarjoa huippuluokan asiakaspalvelua, joka synnyttää asiakasuskollisuutta. Dynamics 365 for Customer Service yhtenäistää yrityksesi käyttökokemuksen olipa kyse sitten itsepalvelusta, vertaispalvelusta tai avustetusta palvelusta. Sovellus tarjoaa kaiken sen, mitä työntekijäsi tarvitsevat asiakkaiden palvelemiseen ajankohdasta ja kanavasta riippumatta.

Toiminnot

Dynamics 365 Operations -ohjelman täydelliset työnohjaustyökalut tarjoavat globaalia skaalautuvuutta ja digitaalista tietoa, joka auttaa sinua kasvamaan omaan tahtiisi. Sovellus antaa työkalut muun muassa varastoinnin, liikenteen, budjetoinnin ja verkkokaupan hallinnoimiseen entistä paremmin.

Asiakastietoanalyysit

Edistä sitoutumista älykkäällä asiakastietoanalytiikalla. Anna työntekijöillesi tarvittavat analyysitiedot, jotka auttavat heitä ymmärtämään asiakkaiden tarpeita paremmin ja osallistamaan heitä. Työkalun avulla voit muun muassa kerätä analyysitietoja, osallistaa asiakkaita ja seurata suhteita.

Kenttäpalvelut

Tarjoa työkalut, joilla tiimi voi aikatauluttaa tapaamiset ja lähettää oikeat resurssit. Dynamics 365 for Field Service sisältää huoltohenkilökunnan ja lähettäjien työkalut sekä automatisoidun työkalun tapaamisten aikatauluttamiseen, joten yhdelle päivälle on helppo sovittaa enemmän tapaamisia. Kenttäpalvelun hallintatyökalujen avulla tiimisi voi havaita, paikallistaa ja ratkaista ongelmat etätoiminnoin. Lisäksi he näkevät liitettyjen laitteiden avulla ongelmat kentällä – ja ratkaisevat ne – ennen kuin asiakkaat ovat edes huomanneet niitä.

Projektipalveluiden automaatio

Johda projektipohjaista liiketoimintaasi tuottavammin ja kannattavammin hyödyntämällä Dynamics 365 for Project Service Automation -sovellusta. Se auttaa sinua hallitsemaan projektejasi onnistuneesti – ja sitä kautta tyydyttämään asiakkaidesi tarpeet. Sovelluksen avulla autat tiimejäsi työskentelemään tehokkaasti antamalla heille automaatioteknologiaa ja täydellinen näkymä heidän asiakassuhteisiinsa.

Markkinointi

Dynamics 365 -järjestelmän markkinointisovellus Adobe Marketing Cloud tuo käyttöösi kokonaisvaltaisen markkinointipalvelun, jonka avulla voit luoda vaikuttavia asiakaskokemuksia. Adobe Marketing Cloudin yhtenäinen asiakasprofiili on hyvä pohja integroidulle monikanavamarkkinoinnille.


Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin oppaamme ottavat sinuun yhteyttä.