Liity joukkueeseemme: Haemme myyntisihteeriä Imatralle

Olet haasteisiin tarttuva, myynnillinen, asiakaspalveluhenkinen henkilö, joka sopeutuu vaihtuviin tilanteisiin ja työtehtäviin. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja pelisilmää. Teet työsi itsenäisesti, tarkasti ja vastuuntuntoisesti.

Toimit asiakaspalvelussa toimipisteessämme. Tehtäviisi kuuluu myynnin avustaminen, töiden vastaanotto sekä käsittely. Lisäksi huolehdit toimipisteemme varastonhallinnasta sekä ostotoiminnasta. Vastaat laskutuksesta, kassatilityksistä sekä raportoinnista.

ARVOSTAMME:

- oma-aloitteellisuutta, määrätietoista ja itsenäistä työskentelytapaa

- luotettavuutta

- hyviä IT-taitoja

- tehtävään soveltuvaa koulutusta

- joustavuutta

- hyviä tiimityöskentelytaitoja

- kokemus turvallisuusalalta katsotaan eduksi

Lähetä vapaamuotoinen työhakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelosi tunnuksella ”Myyntisihteeri Imatra” sähköpostitse 31.3.2018 mennessä osoitteeseen kari.asikainen@blc.fi

Lisätietoja toimenkuvasta antaa Yksikönpäällikkö Kari Asikainen p. 050 5619 419.