BLC Käyttäjäpalvelut

Luotettava tuki kaikille käyttäjille

Käyttäjäpalveluissa huolehdimme puolestanne työasema- ja mobiililaitteiden hallinnasta, tietoturvasta ja tuesta. Tarjoamme teille aina ajantasaiset järjestelmät ja työkalut työasema- ja mobiililaitteden hallintaan.

BLC tuki palvelee sinua monipuolisesti, ystävällisesti ja asiantuntevasti puhelimitse, sähköpostitse, itsepalveluportaalin kautta sekä Skypen välityksellä.

Meidän tehtävämme on löytää teille sopivimmat ratkaisut. Asiantunteva tukemme auttaa aina, mutta modernin työhallintasovelluksen ansiosta voit tehdä monia asioita myös itse.


Miksi valita BLC Käyttäjäpalvelut?

Huolehdimme asiakkaistamme ja varmistamme laadukkaan palvelutason seuraamalla palvelumme laatua säännöllisesti yhdessä asiakkaidemme kanssa.

"Asiakkaiden ongelmiin reagoiminen ja niiden ratkaiseminen on nopeaa, sillä  BLC Taidon asiakkuuspäälliköillä on aina ajankohtainen tieto asiakkaan tilasta."
 
Jukka, IT-asiantuntija, BLC Taito

Millaisia käyttäjäpalveluita yrityksesi tarvitsee?

tuki-150x150

BLC Käyttäjätuki

BLC Käyttäjätuki on tukimuoto, jossa asiantuntijamme ratkovat IT-asioitanne ja IT-ongelmianne etänä.

  • Kaikki IT-tukipyynnöt keskitetysti BLC Käyttäjätuen kautta.
  • Kiinteä kuukausihinnoittelu, jolloin kulut tarkasti tiedossa ja ennakoitavissa.

 

Lahituki

BLC Lähituki

BLC Lähituki on tukimuoto, jossa asiantuntija käy asiakkaan luona sovitusti, esimerkiksi kahdesti kuukaudessa.

  • Asiakas saa käyttöönsä ympäristöönsä erikoistuneen asiantuntijamme, jolla on ajantasainen tieto yrityksenne IT:n tilasta.
  • Asiantuntijamme on helposti lähestyttävä ja tuttu, joka toimii apukätenä yrityksenne omalle IT:lle.
  • Asiantuntijamme luovat kehitysehdotuksia
    yrityksenne IT-ympäristöstä.

 

"BLC Käyttäjätuen tärkein tehtävä on ratkaista käyttäjien pyyntöjä ja ongelmia. Haluamme ymmärtää asiakkaan liiketoimintaa, jolloin voimme kehittää asiakkaan IT-ympäristön liiketoimintaa tukevaksi."

Teemu Nurminen, Tuotepäällikkö, BLC Taito