Hae sivustolta

Aloita kirjoittamalla vähintään 3 merkkiä

    logo-blc-telecom

    Laskutus

    Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa yhteydenotot Ropon asiakaspalveluun

     

    Puhelinnumero:  09 8560 8045

    Hoida maksuasioitasi - Ropo FI

    Usein kysytyt kysymykset - Ropo FI

    Arkisin klo 8-20.


    BLC-brandikuvia-telecom-2023-web-3911

     

    Laskujen ja sopimusten sisältöön liittyvissä asioissa sinua auttaa BLC Telecomin asiakaspalvelu

     

    Puhelinnumero: 015 577 5330

    Sähköposti: asiakaspalvelu@blc.fi 

    Arkisin klo 9-16.

     

    BLC-brandikuvia-telecom-2023-print-3641

     

    Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta

     

    Minkä pituinen on BLC:n laskutusjakso?

    Laskutusjaksomme on pääsääntöisesti yksi kuukausi. Palvelusta riippuen laskutusjakso voi kuitenkin vaihdella yhdestä kahteentoista kuukauteen. Laskussanne näkyy päivämääräväli, jonka ajalta ko. palvelut ovat laskutettu.

    Miten saan maksuaikaa laskulleni?

    Maksuasioista asiakkaan tulee aina sopia Ropo palvelun kautta - he hoitavat kaikki laskun maksamiseen ja maksuaikajärjestelyihin liittyvät asiat.

    Ropon asiakaspalvelu

    Puhelinnumero: 09 8560 8045

    Hoida maksuasioitasi

    Kuinka saan laskut suoraan verkkopankkiin?

    E-laskusopimus

    E-lasku lähetetään sähköisesti suoraan omaan verkko- tai mobiilipankkiisi, jossa laskun tiedot loppusummineen ja viitenumeroineen ovat valmiina. Sinun täytyy ainoastaan tarkistaa ja hyväksyä maksu.

    Voit tilata e-laskun suoraan omasta verkko- tai mobiilipankistasi, jossa pääset selaamaan e-laskupalvelua tarjoavia laskuttajia ja tekemään e-laskusopimuksen. Tilaus tehdään kunkin laskuttajan osalta erikseen.

    Tilauksen yhteydessä sinulta pyydetään tunnistetiedot, joita voivat olla esimerkiksi asiakasnumero tai viitenumero. Löydät nämä tiedot helpoiten uusimmasta laskustasi. Tilausta tehdessäsi päätät, miten haluat laskusi maksaa – aina automaattisesti, automaattisesti tiettyyn summaan asti tai vahvistuksesi jälkeen.

    Tilattuasi e-laskun, laskut ilmestyvät suoraan verkko- tai mobiilipankkiisi hyvissä ajoin ennen eräpäivää. Kun olet saanut e-laskun, näet ilmoituksen uudesta laskusta palvelusi etusivulla. Pankistasi riippuen voit saada ilmoituksen uusista tulleista e-laskuista myös sähköpostilla tai tekstiviestillä. E-laskutilauksen jälkeen et saa enää paperilaskuja.


    Tarkemmat ohjeet e-laskusopimuksen tekemiseen löydät oman pankkisi verkkosivuilta.

     

    Olen pidemmän ajanjakson poissa kaupungista, kuinka saan laskutuksen keskeytettyä kyseiseksi ajaksi palveluistani?

    Riippuen käytössä olevasta palvelustasi, tarkastamme onko tilapäinen sulkeminen mahdollista. Esimerkiksi laajakaistan tilapäinen sulkeminen onnistuu. Kyseessä on maksullinen toimenpide. Asian voit hoitaa joko puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalveluumme.

    Millä tavoin voin saada laskut?

    Voit saada laskut sähköpostilla, e-laskuna, suoramaksuna tai paperisena. Paperilaskuista peritään hinnaston mukainen maksutapalisä. E-laskun ja suoramaksun voit ottaa käyttöön oman pankkisi kautta. Jos haluat sähköpostilaskun, ilmoita voimassa oleva sähköpostiosoitteesi asiakaspalveluumme. Muiden laskutustapojen muutokset voi pyytää asiakaspalvelusta.

    Olen maksanut vahingossa väärillä tiedoilla. Kuinka toimin?

    Jos maksoit väärillä tiedoilla, suorituksen etsimiseen ja oikaisemiseen tarvitaan alla olevat tiedot, jotka löydät verkkopankista:

    • Maksupäivä
    • Maksajan nimi
    • Summa
    • Tilinumero, jolle summa on maksettu
    • Viitenumero
    • Selitekenttään mahdollisesti kirjattu tieto
    • Arkistointitunnus

    Ropon asiakaspalvelu: puh. 09 8560 8045 , ma-pe 8-20 tai www.myropo.fi.

    Tilaamani palvelut ovat suljettu maksamattomien laskujen vuoksi. Kuinka toimin?

    Palvelusi avautuvat automaattisesti uudelleen, kun maksusuoritukset ovat kirjautuneet BLC Telecomille. Tämä tapahtuu noin 1–3 arkipäivän kuluessa maksusuorituksestasi. Palvelut voidaan avata vasta sitten, kun maksu näkyy BLC Telecomilla. Suljetun liittymän avaamisesta peritään hinnaston mukainen maksu.

    Olen muuttamassa. Miten voin tehdä osoitteenmuutoksen?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@blc.fi tai 015 577 5330 ja ilmoita uusi osoitteesi.

    Otathan huomioon, että sinun täytyy itse huolehtia osoitteenmuutoksesta ja päivittää tiedot BLC Telecomille.

    Minun täytyy lähettää lasku BLC Telecomille. Tarvitsen laskutustiedot?

    Verkkolaskun vastaanotto

    BLC Telecom Oy, 3262182-1

    • Verkkolaskuosoite: 003732621821
    • Operaattori: Maventa (003721291126)
    • Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*

    *Käyttäkää tätä välittäjätunnusta mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.

    BLC Telecom Oy täyttää rakennusalan käännetyn verovelvollisuuden ehdot.

    Laskujemme maksuehto on 30 päivää ja laskulla tulee näkyä tilaajalta saatu viite.

     

    Laskujen vastaanotto sähköpostitse skannauspalveluun
    Toivomme, että lähetätte tähän osoitteeseen ainoastaan laskuja.

    Laskut lähetetään palveluun sähköpostin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa. Sähköpostilaskun osoite: 32621821@scan.netvisor.fi

     

    Laskujen vastaanotto postitse skannauspalveluun


    Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku voidaan välittää nopeasti ja luotettavasti vastaanottajalleen.

    BLC Telecom Oy, 32621821

    PL 100

    80020 Kollektor Scan

    Minne soitan, kun olisi asiaa laskutuksesta?

    Laskujen ja sopimusten sisältöön liittyvissä asioissa sinua auttaa BLC Telecomin asiakaspalvelu:

    Puhelinnumero: 015 577 5330

    Sähköposti: asiakaspalvelu@blc.fi

    Arkisin klo 9-16.

    Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa yhteydenotot Ropon asiakaspalveluun:

    Puhelinnumero: 09 8560 8045

    https://ropo.fi/hallitse-maksujasi/

    Arkisin klo 8-20.

     

    Oppaasi turva- ja tietotekniikassa